Навчання / стажування

ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ВІД’ЇЗДУ

У разі направлення на навчання/ стажування в межах України студент має подати до відділу академічної мобільності документи за переліком, наведеним нижче, не пізніше, ніж за 10 днів до відїзду на навчання/ стажування.

Після виходу наказу про направлення на навчання/ стажування студент відбуває на навчання за програмою академічної мобільності.

Документи для від’їзду на навчання/ стажування.

1.      ЗАЯВА.
2.      ЗАПРОШЕННЯ.
3.      ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПЛАН.
4.     ТРИСТОРОННІЙ ДОГОВІР (Learning Agreement on Academic Mobility Program).
5.     ДОГОВІР про участь за програмою академічної мобільності здобувачів вищої освіти.

Підготовка документів.

При отриманні запрошення/ погодження від вітчизняного університету, що приймає, необхідно подати до відділу академічної мобільності не пізніше, ніж за 10 днів до від’їзду навчання/ стажування такі документи:

  1. Заяву (форму заяви можна завантажити на сайті) студента із візами-погодженнями завідувача кафедри та декана факультету/ директора інституту.

Погодження (підпис) із відділом нарахування заробітної плати та стипендії (для студентів, що отримують стипендію, якщо поїздка відбувається без збереження стипендії у ВНЗ, що направляє).

Дати від’їзду та приїзду, зазначені у заяві, мають збігатися з реальними датами вказаними у квитках.

  1. Оригінал або завірену копію* запрошення  з вказаними фінансовими умовами перебування на навчання/ стажування у закордонний вищий навчальний заклад або до відповідної наукової установи.
  2. Індивудіальний план у 2-х екземплярах (форму індивідуального плану можна завантажити на сайті із вказаними орієнтовними датами складання сесії по поверненню та із візами-погодженнями завідувача кафедри та декана факультету/ директора інституту.

Період навчання/ стажування, зазначений у договорі, має збігатися з реальними датами, які повинні відповідати відміткам у закордонному паспорті про перетин кордону.

Договір у роздрукованому варіанті має розміщуватись на одному аркуші А4 (лицевій і тильній стороні).

  1. Тристоронній Договір (LearningAgreement on AcademicMobility Program) оформлюється в тому разі, якщо Ви навчатиметеся/проходитимете стажування в університеті-партнері КНУТШ. (форму Договору можна завантажити на сайті).
    Якщо Ви їдете в рамках програми ERASMUS+ тристоронній договір Вам надсилає офіс, що координує цю програму в Україні (Learning Agreement).
  2. Договір про участь за програмою академічної мобільності здобувачів вищої освіти (студент ОС «Бакалавр» та ОС «Магістр», здобувач ОСН «Доктор філософії», докторант) Київського національного університету імені Тараса Шевченка (форму Договору можна завантажити на сайті) у 2-х екземплярах.

Період навчання/ стажування, зазначений у договорі, має збігатися з реальними датами, які повинні відповідати відміткам у закордонному паспорті про перетин кордону.

Договір у роздрукованому варіанті має розміщуватись на одному аркуші А4 (лицевій і тильній стороні).

Якщо Ви сумніваєтесь у правильності написання Вашої заяви, будь ласка, перед підписанням у завідувача кафедри та декана факультету/директора інституту, вишліть сканований варіант чи фото заяви на електронну адресу координатора академічної мобільності вашого структурного підрозділу https://mobility.knu.ua/?page_id=195&lang=uk

 * Копії запрошення завіряє координатор відповідної програми академічної мобільності в рамках факультету/ інституту (завідувач кафедри/ заступник декана).

 ДОКУМЕНТИ ПО ПОВЕРНЕННЮ

1.      ЗВІТ.
2.      КОПІЯ ДОКУМЕНТУ (Сертифікат, Диплом, Академічна довідка тощо).
3.      КОПІЇ КВИТКІВ АБО ПОСАДКОВІ ТАЛОНИ

 Підготовка документів.

Після повернення із навчання/ стажування до Київського національного університету імені Тараса Шевченка протягом 10 днів студент подає в деканат, на кафедру та до відділу академічної мобільності такі документи:

  1. Звіт (форму звіту можна завантажити на сайті) за весь період навчання/ стажування із обов’язковим зазначенням назв дисциплін, загальної кількості годин, ЄКТС кредитів та оцінок, завізований куратором програми академічної мобільності та печаткою вітчизняного закладу.

Звіт потрібно заповнити українською  мовою та надати в роздрукованому вигляді з мокрим підписом учасника академічної мобільності, заповнивши всі можливі пункти зразка. Звіт необхідно завірити в координатора академічної мобільності або декана/директора факультету/інституту.  Якщо якісь пункти у зразку звіту не актуальні, їх можна пропустити.

  1. Копію документу, що засвідчує результати проходження навчання/ стажування (Сертифікат, Диплом, Академічну довідку, виписку навчальних досягнень (Transcript).
  2. Заяву про зміни до наказу (якщо дати відміток про перетин у закордонному паспорті не співпадають з датами, вказаними в заяві про від’їзд), (форму заяви можна завантажити на сайті).
Автор: admin